Posle prvih fotografija koje su “procurile” na Internet, Peugeot je objavio tehničke detalje i podatke o motorima svoje nove limuzine.
Peugeot 508 GT Line
Peugeot je pomalo iznenadio ljubitelje automobila sportskim izgledom nove 508-ice, koja svojom siluetom podseća na kupe limuzinu.
Francuski proizvođač bio je svestan da u doba sve veće dominacije SUV/krosover vozila i pada prodaje limuzina D segmenta (isključujući premijum modele), kupcima mora da ponudi drugačije koncipiran automobil.
Utisak da se ovo nije samo još jedan običan porodični sedan potvrđuje konstrukcija vrata koja je, kao kod kupe modela, izrađena bez okvira prozora.
Sa druge strane, Peugeot je unapredio funkcionalnost automobila uvođenjem 5. vrata (prtljažnika).
Novi 508 je kraći od prehodnika i to za 80 mm, a kraće je i međuosovinsko rastojanje koje iznosi 2.750 mm. Automobl je za 60 mm niži nego ranije – visina je svega 1.400 mm, ali je i proširen za 20 mm.
Prtljažni prostor povećan je sa 473 na 485 litara.
Zahvaljujući tome što je postavljen na novu (EMP2) mehaničku platformu, koju deli sa modelima kao što su Peugeot 5008 i DS7 Crossback, novi 508 u proseku je lakši za 70-ak kg od odlazećeg.
Kupcima će u početku biti ponuđeno 5 vezija motora – dva 1.6 litarska benzinca i tri dizelaša (zapremina 1.5 i 2.0 l).
Slabiji benzinac razvija 180 ks, a jači 225 ks i namenjen je GT varijanti. Osnovni dizelaš isporučuje 130 ks, srednji po snazi 160 “konja”, dok najjači proizvodi 180 ks.
Motori mogu biti povezan sa manuelnim menjačem sa 6 brzina ili sa osmobrzinskim automatikom.
Peugeot je najavio da će do kraja 2018. ponudu upotpuniti plug-in hibridnom verzijom.
Novi 508 izrađivaće se u PSA pogonu u Miluzu, u Francuskoj, a prodaja počinje u septembru.
Izvor: B92
Comments (No Responses )
No comments yet.